marți, 8 martie 2011

Tu şi eu

Tu nu mai vrei să auzi de mine,
Eu îmi doresc să-ţi fie bine
Tu nu vrei să ştii dacă mai trăiesc
Eu numai la tine mă gîndesc.

Tu nu mai vrei să fim pe acelaşi Pămînt
Eu ţin minte că am făcut un legămînt
Tu spui că nu mai suntem amici,
Eu mă fac că nu aud ce zici.

Tu vrei să fugi departe, undeva
Eu vreau să vorbim orice, ceva
Tu vrei să te ascunzi, să nu te mai ştiu
Eu te caut, mă faci să mă simt viu.

Tu te superi din nimic, din orice
Eu mă uit amar cu timpul trece
Tu te porţi cu mine distant, rece
Eu aştept ca gîndul rău să-ţi plece.

Tu eşti deranjată de un sms simplu
Eu privesc altfel, imaginea de ansamblu
Tu mă acuzi, recunoaşte, cu uşurinţă
Eu te caut orice ar fi, cu umilinţă.

Tu poate ai vrea să nu te mai caut
Eu, să ştii, refuz să mă fac nevăzut
Tu consideri că totul s-a terminat
Eu să sper niciodată n-am încetat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: