sâmbătă, 19 octombrie 2013

Se închide IsoHunt!

Motto: Cel mai bun mod de a te bucura de multă libertate este de a da altora multă libertate (Carlo Dossi)

Astăzi am aflat o veste care m-a şocat: În cel mult 7 zile, se închide IsoHunt! Pentru cei f. puţini care nu ştiu, IsoHunt este un sait foarte popular de torrente. Mai mult chiar, proprietaru' este obligat să plătească 110 milioane $ daune.

Îmi amintesc cînd m-a învăţat Mirciulică să folosesc torrentele (acelaşi care m-a iniţiat şi în "misterele" DC++). Tot el a fost cel care mi-a recomandat cu căldură IsoHunt. Am luat de acolo, de-a lungu' timpului, o mulţime de filme şi seriale. Nu înţeleg cu ce drept ne este brutal îngrădit accesul liber la cultură. E clar că nu toată lumea îşi permite să cumpere DVD-uri originale. De altfel, mi s-ar părea imoral să arunci banii pe produsele marilor companii (care oricum sunt GRASE), cînd cu aceeaşi bani, poţi hrăni un amărît.

Eu susţin cu tărie pirateria, ca o formă de exprimare liberă, şi chiar am o secţiune Warez pe forumu' Friends Forever. O voi închide doar dacă voi fi ucis! AŞTEPT SĂ SE TREACĂ CU TANCU' PESTE MINE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: