duminică, 8 martie 2015

Cristina Frangulea este o hoaţă!

Motto: Înşelăciunea dezonorează, greşeala niciodată (Georg Christoph Lichtenberg)

ATENŢIE: Următorul este un articol cu un puternic limbaj licenţios!

De tîrîtura asta (Frangulea Cristina) m-am ciocnit undeva la începutu' deceniului trecut. Ea era preşedinta unui fan club Andreea Antonescu, eu eram un fan naiv. Ştiu, e ruşinos să fii fanu' terminatei ăleia dar eram doar un puşti fără minte.

I-am plătit zdrenţei suma de 100.000 de lei (cum era pe atunci) reprezentînd taxă de înscriere în fan clubu' pulii şi contravaloarea unei copii a primului album scos de nefericita aia. Ei bine, nu mi-a trimis niciun album, curva nenorocită. M-a tras pe sfoară, tîrfa dracului. Mi-a dat ţeapă.

Coţohîrlo, ţi-am zis că dacă-mi bag net, vei mai auzi de mine. Şi uite că mă ţin de cuvînt, derbedoaico. Eu sînt DJ Blue Angel 53. Nu te-am uitat, panaramo. Gloabă, ce eşti. Trebuia să te reclam la poliţie , borîtură, dar timpu' a trecut şi s-a prescris fapta. Sper să îţi cumperi lumînări din banii de la mine. Ai noroc, pramatie, că nu mai găsesc scrisorile, că ţi-aş fi făcut adresa publică, băga-mi-aş pula-n gura ta aia jegoasă.

La mulţi ani, de ziua femeii, şi la multe pule în toate orificiile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: