miercuri, 13 iulie 2016

Bob Diana Manuela a devenit "curvă penală"

Motto: Odată curvă, mereu curvă (Jandre Drmic)

Am luat decizia ca, începînd de astăzi, să atribui rangul de "curvă penală", pe forumul www.serialenet.ro, numitei Bob Diana Manuela. Citiţi aici propunerea indecentă pe care mi-a făcut-o zdreanţa asta. Păi ce, eu eram prost să îmi jegăresc pula-n gura ei? Tîrfă infectă!

Didi a fost mereu geloasă pe iubirea mea pentru sora ei, Cristina. Dar cum să iubească cineva o coardă de doi lei ca ea? O panaramă, altceva nu pot să zic. Mi-e scîrcă numai cînd mă gîndesc cît de UZATĂ este. Tîrîtură.

4 comentarii:

  1. Ce penal esti, ba, cacat gushat :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. are si cainele?
    Gusatu, adeca s-o fi referitu la gusa, gazmin gusha

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu sunt robocop
    hai dute sau dude la militia

    am un raspuns, deci dacă cumpăr un două processore cu 50MB cache fiecare pot instala wendows icspe temporal până compăr şi mămorie ramo, 60MB cache să folosesc ca RAM ajonge ptr xp sau ptr 98 şi 2000.
    Dacă cineva mă poate ajota cu întrebarea la acest răspuns aş fi reconoscător, de exemplu i-aş da gratis un procesor single core care să meargă pe platformă AM4 până se eftineşte rizănu şi poate cumpăra dupaiea

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să-ţi placă şi: