marți, 3 iulie 2018

Matematica e o prostie!

Motto: Multă lume greşeşte la adunare, dar matematica rămîne matematică (Istrate Micescu)

Se dă următoarea ecuaţie... care nu prea e ecuaţie:
10:3=3,(3)
Şi acum facem proba:
3,(3)x3=9,(9)
De unde rezultă că 9,(9)=10
O să ziceţi că e aproximativ acolo. Dar egal e egal, nu aproximativ. Adică 9,(9)=10, nu 9,(9)~10.

Nu văd la ce sunt utile toate porcăriile alea cu radical, modul, mulţimea vidă ş.a.m.d. La ce îţi folosesc astea în viaţă? Doar dacă te faci chiar profesor de matematică.

Eu aş lăsa din matematică doar aritmetica elementară. Adunări, scăderi, înmulţiri, împărţiri. Să se studieze doar la clasa a 3-a şi la a patra. Şi atît. E dovedit că, dintre cei care pică BAC-ul, pe cei mai mulţi îi trădează matematica. Pentru ce atîta bătaie de cap?
Oricum, toţi puştii au smartphone pe care pot face orice calcul. Matematica e ca şi cum ai purta ochelari deşi vezi foarte bine.

Învăţămîntul trebuie refăcut din temelii. Este depăşit. Uite, eu nu ştiu să folosesc un smartphone. Am telefon normal. Mai bine mă învăţa în şcoală despre tablete, telefoane, calculatore. Am făcut doar un an de informatică. În liceu. Puţin. Foarte puţin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: