vineri, 3 august 2018

La mulţi ani, Elena Anghelina!

Motto: Prietenia este ca vinul (popular)

Nu ştiu dacă vei citi vreodată...

Vreau să îţi urez tot ce e mai bun pe lume cu ocazia zilei de naştere. Te apreciez enorm şi regret că am pierdut legătura.
Tu eşti cea care m-a învăţat să folosesc Yahoo Messenger. Şi deşi am vorbit relativ mult, niciodată nu ne-am certat.
Mi-ai fost alături în unele momente ceva mai dificile. Ai fost un sprijin pentru mine. Un prieten real, nu "virtual".

Pentru cei care citesc nelămuriţi, să ştie că Ella este de pe forumul lui Măruţă. Avea nickname-ul Apocaliptica. Şi un avatar cam urît care nu o reprezenta în cel mai just mod. Ea fiind, de altfel, o fată chiar drăguţă.

Din Galaţi este Ella. Am simţit că respectul este reciproc.
Eu nu mai am cum să te caut. Caută-mă tu.

Pupici!

2 comentarii:

  1. Daaaaaaaa, imediat o sa te caute, tine-ti respiratia :)))))))

    Fiintele decente ca oameni si cu un pic de inteligenta se dezic de tine si te privesc, eventual, cu mila :(

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să-ţi placă şi: