miercuri, 26 septembrie 2018

dumnezeu este ateu!

Motto: Trebuie să fii deştept, ca să-ţi dai seama că eşti prost (Voltaire)

M-am înscris, de curînd, într-un grup dedicat ateilor, de pe FaceBook. Acolo, unul dintre membri a postat următoarea fotografie:



Prea tare. La asta, nu mă gîndisem. Deci dumnezeu este ferm convins că nu are un creator. El nu se închină nimănui. Rezultă de aici că e ateu. Am dreptate sau am dreptate? dumnezeu nu e retardat.
Unii proşti ar putea afirma că dumnezeu crede în el însuşi. Păi şi ateii la fel. Aşa e sau aşa e?

Aşa cum el l-a creat pe fiul său iisus, ar fi putut fi şi el, la fel de bine, creat de un alt dumnezeu. Dar nu. El trăieşte cu convingerea că nu e aşa.

Eu v-am zis, şi poate că unii au strîmbat din nas. Dar numai proştii mai cred în dumnezeu. E logică elementară aici.

8 comentarii:

  1. Spiritualitatea si dumnezeul biblic sunt doua chestii diferite, parerea mea e ca ateii gresesc asocindule.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ambele sunt lucruri specifice ignoranţilor sau semidocţilor.
      Poţi să detaliezi un pic noţiunea de spiritualitate în contextul neaocierii cu dumnezeu?

      Ștergere
    2. De ce sa detalieze, nu pricepi? Esti ignorant? semidoct? sfertodoct? bou gusat?

      Ștergere
    3. Opa, nervi, nebunie, toate-alea.

      Ștergere
    4. Ce să-ţi fac dacă eşti handicapat?

      Ștergere
  2. Spiritualitatea din punctul meu de vedere e senzatia ca exista ceva mai presus decat nivelul tau de intelegere, ateii spun ca stiinta poate explica orice, le place sa vorbeasca in dovezi si fapte, cauza efect, in esenta o lume pur materiala. O persoana spirituala nu cauta dovezi, traieste conectat la o dimensiune mai mare decat cea materiala. Ca ateu ai spune ca e o prostie, spiritualitatea insa e prezenta in toate culturile lumii, probabil si printre speciile de hominizi disparute, o chestie asa mare trebuie sa aiba o explicatie evolutiva pe masura. Daca o sa ajungi un boschetar cand vine vorba de subiectul asta stiinta credinta, o sa inveti mai multe decat daca ai intra in joc.

    RăspundețiȘtergere
  3. mergi la Lily de pe forumu ateilor, da-i limbi in pizda, iti cerea 200 lei sedinta =)))

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să-ţi placă şi: