sâmbătă, 15 septembrie 2018

Sînt un prinţişor!

Motto: Noi muncim, nu gîndim (popular)

Nu am muncit, nu muncesc, nu voi munci. Sînt un prinţişor!
Abia dacă pun mîna să-mi fac patu' sau să şterg prafu'. De dat cu aspiratoru', ce să mai zic.
Părinţii se ocupă de toate. Eu stau la TV, la PC. Ascult muzică, mă uit la filme. Mai fac cîte-o plimbărică. Sînt un prinţişor!



Se zgîrie pe ochi căpşunarii ofticoşi că ei sunt sclavi iar eu boier. Mă înjură pe blog fraierii de Bizi şi Anonim. Bizi schimbă pamperşii babacilor din Vest în timp ce Anonim se pregăteşte să devină telecomunicaţionist. Păi ce, se compară vreodată telecomunicaţionistul cu juristul? Fix rahat în ploaie.

Labă, FIFA. Labă, FIFA. Şi uite aşa trece ziua. Am o viaţă super. Totuşi, nu prea am bani în buzunar dar nici n-am nevoie.
Las' că munciţi voi şi pentru mine. Proştilor. Sînt un prinţişor!

2 comentarii:

  1. Coaie,esti un terminat,nu un print. La 40 de ani,tot a batrana te sterge la cur? Cacat cu ochi ce esti. Sunt femeie,mi-e scarba de tine. Esti bolnav rau. Apropo,vezi ca degeaba incerci tu sa te ascunzi pe Onanisti ca nu intri,ca se vede in cei mai activi usrri in ultimele 24 de ore.

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să-ţi placă şi: