miercuri, 23 ianuarie 2019

WWW.PROGAMES.RO - Un nou început

Motto: Spiritul omenesc scînteiază în jocuri mai puternic decît în orice altceva (Gottfried Leibniz)

Cum am dat-o-n bară cu SERIALENET.RO, m-am gîndit să fac o nouă încercare. Poate am mai mult succes.

Mai întîi a fost FRIENDSFOREVER.MYFORUM.RO. Apoi, au urmat FRIENDSFOREVER.CO.CC şi FRIENDSFOREVER.RO. Iar ultimul, SERIALENET.RO. Deci au fost 4 domenii, de-a lungul timpului.
Ei bine, acum a venit rîndul celui de-aş cincilea. E vorba despre WWW.PROGAMES.RO.



Am observat că, în afara giganţilor SoftPedia, RoPortal şi altele de genul, doar forumurile de gaming încă mişcă. Am văzut-o ca pe o ultimă şansă.

Vă aştept pe toţi. Iar, cine nu scrie, şi-o ia la muie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: