sâmbătă, 17 octombrie 2020

A murit babutza?!

Motto: Suntem doar în vizită pe Pămînt; dar nesimţirea ne dă iluzia veşniciei (Vasile Ghica)

Vă mai amintiți de baba retardată Tamara Necu, de pe forumul lui Măruță? Cei care frecventați mizeria aia de forum, cu siguranță da. Tîmpita asta are și o calitate. Unica, de altfel: este memorabilă.

Nu mai știu nimic de ea. De ani buni. Și nici prietenii ăia puțini ai ei, nu vorbesc de ea. Avea 41 de ani atunci, deci ar trebui să aibă vreo 55-56 acum. Ceea ce înseamnă că e posibil să fi dat în "primire". Nu a mai suportat-o Pămîntul. Vită proastă.
Mi-aș dori să aflu unde se află mormîntul scroafei infecte. Vreau să-i fac o dedicație cu jetul de urină, pe crucea mă-sii.

Fir-ai a dracu', de babă nenorocită. Dacă nu ai murit încă, te disect eu ca pe o broască rîioasă. Nesimțito!

Și acuma, un banc scurt:
Se duce Sylver (adicătelea, eu) la o clarvăzătoare. Acesta o întreabă dacă a crăpat tîrfa nenorocită de babutza. La care răspunsul ei este "Am o veste bună și una proastă. Vestea bună e că da, a luat-o Dracu'. Dar cea proastă e că ai întîlnire cu ea, la o ciocolată caldă".

Zîmbiți. Mîine va fi mai rău. :)

Un comentariu:

S-ar putea să-ţi placă şi: