sâmbătă, 24 octombrie 2020

Delia Matache, însărcinată?

Motto: Moda este pretext pentru unii complexaţi care cred că a fi stupid e o normalitate (Vasile Gribincea)

La "iUmor", nu m-am uitat decît printre picături. Nu mă atrage. În schimb, n-am pierdut nicio ediție din "X Factor".
Nu am putut să nu remarc că Delia se îmbracă ca o proastă. Haine lălîi, de retardată.
Asta m-a pus pe gînduri. Ea nu era așa. Era mereu sexy. Chiar îmi amintesc că, în urmă cu cîțiva ani, a fost votată (de cititorii "FHM") drept posesoarea celui mai sexy posterior. Și pe bună dreptate.
Cîtă labă am dat la ea, numai eu știu...
Loredana, la cei 50 de ani ai ei, este mult mai feminină. Poate mai mult acum ca în tinerețe.


Voi ce credeți? Ce ascunde Delia?

În cîteva minute, e ziua Andreei Bob. Sora cea mică a Cristinei. Of...

2 comentarii:

S-ar putea să-ţi placă şi: