miercuri, 31 octombrie 2007

Yahoo Messenger 9

A apărut versiunea 9 (deocamdată BETA) a celebrului program Yahoo Messenger. Celebru în România, că în SUA pe primul loc e AOL, iar în lume, Windows LIVE Messenger (fostul MSN). Oricum, e în creştere şi Y!M.

Dincolo de schimbările mărunte, remarcate doar de fani, ies în evidenţă noile zîmbete:
Sunt şi versiuni în miniatură ale celor mai utilizate zîmbete special pentru status:
Partea negativă e că avatarele apar în dreapta.

Poate cea mai mare lovitură dată de noul Y!M este integrarea obiectelor flash tip YouTube şi a pozelor. Astfel, atunci cînd este inserat link-ul unui flash ori al unei poze, acestea vor apărea direct în fereastră, fără a mai fi necesară deschiderea browserului. Ceva fff util, după părerea mea.

Una peste alta, noul Y!M arată bine, e un pas înainte şi chiar dacă vor fi şi voci critice (ca de obicei), pînă la urmă cam toţi vor trece la noua versiune, pentru că nimeni nu se poate opune evoluţiei. Fiind o versiune BETA, e de aşteptat să se mai producă ceva modificări pînă la lansarea versiunii finale.

Era bine dacă se făcea ceva în privinţa arhivei. Să se poată căuta după cuvinte cheie, ca într-un document, sau cum se întîmplă cu programul Gaim.

Nu găsesc Games. Oare nu se mai pot juca jocuri în Y!M? Sper că nu. Poate trebuie să aibă ambii jucători ultima versiune, sau ceva de genu'.

Yahoo Messenger 9.0.0.797 BETA DOWNLOAD

5 comentarii:

  1. Mie nu-mi place versiunea asta.



    P.S. Sylv,tu nu stii ca pe blog trebuie sa raspunzi la commenturi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum să răspund? Să las mesaje la propriile articole?
    Şi ca să-ţi răspund, nu, nu ştiam că trebuie să răspund. Poate chiar aş răspunde la vreo două comentarii, dacă tot mi-ai dat ideea...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai da,pentru ca pe un blog se creeaza discutii in urma unui articol postat.
    Lumea de exemplu vine cu pareri,tie ti se par deplasate si incerci sa lamuresti chestia.

    Mai injuri mai una alta,pana lamuresti problema. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu mi l-am instalat, dar nu mi-a placut, nush.. nu pot sa ma obisnuiesc. mi se pare ca seamana cu msn.

    RăspundețiȘtergere
  5. l-am incercat si eu si am ales sa raman la el..per total e ok
    are ceva parca de la msn..dar partea aiurea e ca are in dreapta sts si avatarul..

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să-ţi placă şi: