joi, 27 decembrie 2007

FriendsForever - Reloaded

Totul a început cînd ALX a creat primul skin al Garsonierei. Pînă atunci avusesem doar subSilver. Mai mulţi am fost nemulţumiţi de schimbare şi chiar am organizat un mic protest. Vreo 10 utilizatori am pus la semnătură un banner cu textul Nu ne place noul skin al forumului. Nu mai treb'e să zic a cui a fost ideea. Chiar nu suportam tema aia închisă şi nu credeam că o voi regreta vreodată. Tot cam în aceeaşi perioadă, un moderator idiot se apucase să şteargă în prostie şi părea că doreşte să îi îndepărteze pe protestatari. Nici Mirciulică nu era încîntat de ce se întîmpla şi a zis că poate ar trebui să ne facem forumu' nostru. Tot cam atunci, sau cel tîrziu următoarea zi, a venit şi Hordy cu aceeaşi idee. Deh, marile minţi gîndesc la fel. Mirciulică chiar mai făcuse un forum despre jocuri online, dar problema era că eu nu voiam decît phpBB. Pînă la urmă a zis Hordy că se apucă să înveţe php şi face el. Şi chiar făcuse o carte de oaspeţi în php la el pe site. Nebunu' de Ovidiu îl minţea că phpBB e pe bani şi el a plătit 500$, da' cum Hordy e băiat deştept... Dar s-a angajat şi nu a mai avut timp să se ocupe.

Ideea părea oarecum abandonată pînă cînd am intrat pe un forum (nu mai ştiu care) în al cărui footer apărea textul Fă-ţi şi tu propriul forum gratuit! Era o hiper-legătură către site-ul MyForum. Prima dată am vrut să iau subdomeniul underworld.myfororum.ro Noroc că era luat, că nu mi-aş putea imagina o asemenea denumire. Şi apoi am pus friendsforever, dar am zis că fac numai aşa... de probă. Şi dacă e... fac altul cu alt nume. Kris avea la semnătură bannerul cu "Friends Forever" (pe care încă îl am pe Garso') şi de acolo mi-a venit ideea.

M-a întrebat Hordy, după ce era gata forumul, dacă am ftp şi eu cică Nu ştiu. Nici nu ştiam ce e aia, iar mai tîrziu îl confundam cu phpMyAdmin. Deci iniţial nu erau deranjante limitările de la MyForum, pentru că şi aşa habar n-aveam cum se lucrează cu un forum. Prima dată cînd mi-a răsărit ideea schimbării serverului a fost cînd au scos backup-ul. Apoi au început să se confunte cu probleme gen flood la greu, administratorul serverului nu mai era plătit de cîteva luni, proprietarul voia să vîndă... Totul părea că se duce. În plus, fără ftp, aceia dintre voi care se mai pricep cît de cît îşi dau seama că nu prea poţi face mare lucru şi în niciun caz nu poţi da personalitate forumului.

După lupte seculare (care au durat vreo două luni ), am reuşit să obţin un backup, iar acum suntem în sfîrşit pe cont propriu.

Noua adresă este www.friendsforever.co.cc
Alături de Garso', este singurul forum în care m-am implicat sentimental.
Oricine doreşte să ni se alăture,e binevenit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: