duminică, 9 ianuarie 2011

Nu te pot uita

Timpul trece, pentru toţi e-o singură lege
Deşi inima mi se zbate, caută să te renege
Dar a te nega pe tine, înseamnă a mă lupta eu cu mine
Pentru că vezi tu, acum în mine-i o parte din tine.

Nu are sens să mă mai fac că nu văd,
Să zic că mi-e bine, cînd în interior e prăpăd
Aş vrea să zbor de pe bloc ca-n "Matrix", ca Neo
Inima mi-e antrenată ca-ntr-un campionat de rodeo.

Indiferent cine ce mi-ar spune, ce mi-ar impune
Şi chiar cînd unii o dau cu mine în glume
Rîd cu ei, deşi, poate, nu e rîsul meu
Gîndul mi-e la tine, ştii bine, mereu.

Aud că te-ai schimbat, dar asta nu mă sperie
Imaginea ta nu poate fi răpusă, e tot în glorie
Fii cine vrei să tu să fii, nimeni să te mintă
Nu vreau nimic mai mult decît să fii fericită.

Omul e ca o vază goală, cînd se naşte
Florile sunt oamenii pe care îi întîlneşte
Unii nu îi plac şi de-asta nu-i opreşte
Experienţele îl fac să fie om, să fie ce este.

Cea de-atunci e încă în tine, ştiu bine
Ea, poate, ar vrea să mai vorbească cu mine
Nu o mai certa... dă-i voie să fie ea
Să fie odată pace între mine şi tine, între tu şi... ea.

4 comentarii:

  1. Scoate-ma de la blogroll.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si nu da accept la commenturi. Nu inteleg de ce mama dracului nu ma lasi in pace. Nu am ce discutii sa port cu tine. Scoate-ma de la blogroll. Vad ca ti-ai creat o fantezie a ta, pe care cu parere de rau iti spun ca va ramane la stadiul de fantezie. Nu am nimic cu tine, nu te urasc, nu tin la tine, nici nu imi amintesc lucrurile legate de forum. Treci odata peste, esti om in toata firea!!! In curand, o sa ma asez la casa mea, ce vrei sa stau de vorba cu tine pe mess? Deja m-am saturat de insistentele si nebuniile tale. Pentru ultima data iti zic, noi 2 nu am avut nicicand nimic. LASA-MA IN PACE!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După aproape 9 ani, am decis să public mesajul tău.
      Te iubesc în continuare. Cere-mi orice, numai nu să te uit!

      Ștergere

S-ar putea să-ţi placă şi: