luni, 9 martie 2015

Tavi Florian, retardul forumului Acasă TV

Motto: Prostia te face mai deştept; prostia celorlalţi (Victor Martin)

Tavi Florian este virgin la 35 de ani şi nu are un job.
Noi, cei de pe forum, îi zicem "Clăpăugul" şi ne batem pula de el în ultimu' hal. El e atît de momîrlău încît nu înţelege să plece dintr-un loc în care nu e dorit.



Contu' lui de pe forumu' Acasă TV: http://forum.acasatv.ro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=64945
Contu' lui de FaceBook: https://www.facebook.com/tavi.florian

Număru' lui de telefon este 0741374538. Sunaţi-l cu număr ascuns pînă cedează nervos şi se aruncă de la fereastră.
Uitaţi-vă la moaca lui de cimpanzeu şi ziceţi dacă nu cere flegme.









Cum era...? Parcă trebuia să beau 44 de pahare de vin. Eh... Nu pot, că iau pastile.
Se pare că scriu doar în zile de sărbătoare. :)

49 de comentarii:

  1. de ce iti bati ba joc de omu asta? e el nebun, cum o fi, apasat de viata, si tu vrei sa-i torni si mai mult venin in sange. rahat cretin ce esti. ma pis pe tine si pe tot forumu tau. bine ar fi sa ajungi in situatia lui, sa zica un rahat ca meriti flegme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-a zis şi despre mine că merit flegme. Cu toate că sînt un geniu.

      Ștergere
    2. Esti un cacat. De care nu-i pasa nimanui, care nu produce nimic si care va fi uitat imediat ce ii putrezeste carnea. Te simti bine cand faci misto de un distrus? Atunci esti si mai distrus.

      Ștergere
  2. Nimeni nu are dreptul sa rada de altul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Macar asta il duce si capul, si din cauza probabil ca a ramas virgin , a devenit si obsedat sexual. Dar sunt multi altii care sunt si periculosi si nimeni nu zice nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, whatever.
      Dar autorul "blogului" il ataca pe X mai sus pe motiv ca nu ii place mutra lui. Pur si simplu. Iar autorul "blogului" recunoaste ca frecventeaza forumuri de telenovele. Jalnic. Iar autorul "blogului" considera ca are dreptul "sa-si bata pula de X", desi nu vedem ce anume il recomanda in acest sens. Poate nici nu are pula. Dar putem afla si deduce ca autorul "blogului" este un om furios, frustrat, poate chiar obsedat sexual, crescut in fata calculatorului, care pune datele personale ale lui X, dar si ale lui Y si Z, pe internet, un om care nu are absolut nimic si incearca sa-i raneasca si pe ceilalti.
      Eu consider ca un astfel de om este intr-adevar periculos.
      Si eu incep sa zic cate ceva.
      Nu doar aici.

      Ștergere
  4. De ce o fi obsedat Sylverica de cristina bob?

    De ce o fi obsedat Sylverica sa-l batjocoreasca pe unu la fel de virgin si napastuit ca el?

    Cat de bolnav e Sylverica?

    Trei intrebari foarte interesante.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trei întrebări căcăcioase ale unui om căcăcios.

      Ștergere
    2. Ce replica geniala, bwahahahahaa!

      Ti-a dictat-o Einstein? :)))))

      Ștergere
    3. Da Vinci, că avea IQ mai mare. :)

      Ștergere
  5. Hai cu raspunsurile. Si poate tastezi si tu mai mult de 100 de caractere, geniule nedescoperit.

    1. De ce aveai cont pe forum de femei triste?

    2. De ce esti virgin?

    3. De ce esti psihopat?

    4. De ce nu te vrea nimeni?

    5. De ce razi de alti virgini tristi?

    6. De ce esti obsedat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.Aveam cont pentru că iubita mea, Cristina Bob, a avut un conflict cu un tip ce utiliza nickname-ul "FineCutWords". Am intrat acolo ca să o apăr.
      2.Ăsta e un lucru intim.
      3.Pentru că am avut o viaţă grea.
      4.Pentru întrebările 2 şi 3. =))
      5.Dacă îi prind cu pantalonii-n vine. Cum să nu le-o trag?
      6.Tu zici "obsedat", eu zic "îndrăgostit".

      Ștergere
    2. 1. Saraca femeie, ea stia ca e iubita ta sau numai tu? :)))))) Ce dracu sa aperi tu, aoleu....

      2. Nu e intim, iti zic eu de ce: pentru ca ai stat ca un sobolan in casa si ai visat cai verzi pe pereti.

      3. Super! Pai si Tavi a avut o viata grea. Ti-am mai zis ca aveti multe in comun si ca ar trebui sa fiti prieteni, nu dusmani. + Unii oameni ies puternici din infruntarea cu viata, tu iesi... psihopupu.

      5. Eh, mai mult ti-o tragi tie, daca intelegi.

      6. Nu stii tu de-astea. Mai indragostit esti de dreapta sau de stanga, depinde ce mana uzezi mai mult.

      7. Nu, "prostia celorlalti NU te face mai destept", pentru ca tu ramai la fel de distrus, singur si obosit oriunde iti duci tu veacu' si ultimele zile pe acest pamant. Nu te ajuta cu nimic ca te iei de alti virgini obsedati ca tine. Mori in pace!

      Ștergere
    3. 1.E iubita mea imaginară, ce ştii tu?
      2.Părerea unui fraier.
      3.I-am zis că dacă scrie la mine pe forum, suntem prieteni!
      5.Părerea unui fraier.
      6.Şi Tudy face d-astea, eu de ce nu am voie?
      7.Avînd în vedere că am nivel mental 53, nu pot decît să rîd.

      Ștergere
    4. Si ce faci tu cu nivelul asta mental de 53? Ii trantesti unui alt virgin neadaptat insulte si indemnul sa se sinucida? Baietas, mai ai pana sa cresti si tu peste level 199.

      Ștergere
  6. Nu mă lua pe mine cu "băieţaş", că nu ne tragem de şireturi. Deocamdată tu eşti doar un ANONIM. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Te iau cu "zdreanta inutila", "bolnav fara sperante", "forever alone", "rahat moale cu pielite de rosii", fac din tine ce vreau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă erai şmecher, scriai pe forum.

      Ștergere
    2. Ma cac imprastiat pe toate forumurile, iar daca e vorba de forumul tau, disperatule sinucigas, imi aduc si pitbullul sa se cace pe el.

      Ștergere
    3. Ai pitbull? Atunci cred că ştiu cine eşti. Eşti fraierul de Cărbune Alexandru.

      Ștergere
    4. Da, aia e! Bai, le dibuiesti pe toate tu pe lumea asta, bai, nimic nu are mister pentru mintea ta atotcuprinzatoare.

      Ștergere
  8. Sylverica, retardul tuturor forumurilor, NU ARE TATA!

    (Si ma-sa l-ar lasa in padure daca ar putea, dar acum e prea greu sa-l deplaseze!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aş vrea eu să nu am tată.

      Ștergere
    2. Mdeah, ce sa zic, imi pare rau ca te-a traumatizat. Dar asta nu e o scuza sa iti bati joc de altii si de familiile lor.

      Ștergere
    3. Cînd eram eu şmecher, tu mergeai cu mîinile-n sus pe sub pat!

      Ștergere
    4. = n-ai fost niciodata smecher

      :))))

      Nu mai semnaliza, bai!

      Ștergere
    5. Fără "băi", că nu suntem la ţară.

      Ștergere
  9. Daca nu stergi acest articol fac reclamatie bai nemernicule, ce treaba ai cu Tavi, tu nu ai nici macar 1% din inteligenta lui, rahatule ia vezi s-a stergi aceste articole imediat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mars tu jigodie analfabeta si gretosenie cocalarista ce esti, futu-ti morti mati de capitalist muist ce esti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect este "morţii mă-tii". Şi eu sînt cel analfabet? Hai, ia-o-n gură!

      Ștergere
  11. Vând telecomenzi de la maşinuţe de jucarie sau ptr alte aplicaţii electrice. preţuri mici, livram cu coletărie sau pe plan local. ptr contactare lasaţi mesaj aici

    RăspundețiȘtergere
  12. Tu cate femei ai futut? Ce job ai? De ce esti ipocrit? De ce razi de altii desi esti vai de mortii tai?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sînt un prinţişor. Nu ai tu capacitatea intelectuală de a pricepe asta. Vezi? De-aia erau bune ceva studii. Dar nah... dacă nu ţi-a plăcut cartea. Acuma stai şi sugi pula lingă bloc.

      Ștergere
    2. Tocmai, ca studiez. Studiez ca sa am un rost in viata si sa nu ajung ca tine, sa stau toata viata in casa, pe forumuri de labagii tristi cu gandu' la singura fata ce mi-a dat putina atentie in urma cu 15 ani.

      Ti-o mai spun de cate ori vrei: nu esti "printisor", esti o leguma trista in grija lu' maica-ta care nici nu mai spera sa scape de tine. Si nu-ti mai da aere de intelectual, ca nu esti. Esti pielea pulii. Si asa o sa ramai pe veci.

      Ștergere
    3. Nu înţeleg expresia asta "pielea pulii". O tot arunci, dar nu ştiu unde baţi.
      Eu nu aş da viaţa mea pe a ta, nici dacă mi-ar da Ţiriac averea lui.
      Aşa că... GET A LIFE! Ratatu' dracu'. Nici numele nu ţi-l dai. Tîrî-mi-aş coaiele pe mormîntu' mă-tii. If you know what I mean...

      Ștergere
    4. Sa-mi dau numele ca sa ce? Ca sa primesc amenintari de la tine? Nu, mersi...

      "Pielea pulii" inseamna ca esti un nimeni.

      I-auzi, cine-mi spune mie "get a life", ultimu' forever alone. =))

      Ștergere
    5. Okay, înţeleg că eşti un şobolan şi nu doreşti să-ţi declini identitatea. Pot să înţeleg şi asta. Dar de ce nu dai măcar un indiciu, un nickname, un forum? Să ştiu de unde să te iau.
      Crezi că dacă n-am prieteni, nu am nici viaţă? Ba am o viaţă f. frumoasă. Poate mai frumoasă decît a ta. Dar tu fiind un şobolan, nu ai cum să înţelegi.

      Ștergere
    6. De-aia ai vrut sa te sinucizi, de frumoasa ce ti-e viata.

      Ștergere
    7. Sinuciderea mea a fost mai mult un moft. Am făcut-o pentru show. Ca să-mi impresionez părinţii. Am sunat singur la salvare după ce am înghiţit pastilele alea.
      Acum părinţii mei se poartă cu mine cu mănuşi ca să nu mă mai sinucid. Nu cred că ar îndrăzni să mă trimită la muncă. Eu sînt filosof. Nu sînt făcut pentru muncă.

      Ștergere
    8. Ai de plua mea...tu chiar esti o specie rara de idiot. Te-au scapat ai tai in cap cand erai mic, altfel nu-mi explic cum poate o fiinta umana, teoretic rationala si intreaga la cap, sa gandeasca precum gandesti tu. Adica de la foarte putin spre deloc.

      Tocmai, ca doar pentru ei mai insemni ceva, catusi de putin. Ca daca ei s-ar duce si tu te-ai sinucide, nu i-ar pasa nimanui.

      Si explica-mi, te rog, cum te-ai sinucis si inca traiesti. Si ca te tin ai tai cu manusi ca sa nu te "mai" sinucizi. Ca tot te dai mare gramatician si ne dai lectii pe maretul tau blog(desi tu insuti nu scrii corect). :)

      Ștergere
    9. Lasă, că ai înţeles foarte bine. Nu mai fi tîmpit.
      Taică-meu mi-a zis o vorbă mare. Şi am reţinut-o. "Cine spune că nu s-a gîndit niciodată la sinucidere, minte".

      Un filosof spunea că singura întrebare validă este dacă viaţa merită trăită. Celelalte, intră în subsidiar.
      "To be... or not to be".

      Ștergere
    10. Uite, eu am o viata foarte frumoasa. Nu m-am gandit niciodata la sinucidere, n-am de ce sa mint.

      Ștergere
    11. Viaţa ta ţi se pare "foarte frumoasă" deoarece eşti un om MIC, cu idealuri MICI. 90% dintre oameni, în situaţia ta, se agăţau demult de lustră.

      Ștergere
    12. Tu nu esti MIC, esti INVIZIBIL. Cand or sa moara boii de ai tai, dupa o viata de rahat in care au crescut o loaza proasta, care consuma oxigen degeaba, o sa te rogi de sor-ta si de cine dracu mai ai in neamu ala de redusi sa nu te lase sa mori, ca tu nu esti in stare sa te descurci cu nimic, niciunde. O sa consumi ce iti lasa boii aia mostenire in mai putin de un an si o sa ajungi pe strazi daca nu innebunesti direct de la stresul ca nu mai ai pe cine sa paduchezi. Esti un paduche cum rar exista.

      Ștergere
    13. Explica-mi, succint, de ce sunt un om mic.
      Multumesc.

      Ștergere
    14. @Bizi: Eşti incapabil să te adaptezi la societatea modernă. Nu are rost să mă obosesc pentru un inadaptat inapt.

      @Anonim: Eşti un om nu mic, FOARTE MIC. Asta pentru că accepţi rolul de cărămidă într-un zid mucegăit. Eşti complet lipsit de personalitate. Nu ai idealuri. Dacă cineva îţi spune să sări, tu întrebi cît de sus.
      Mai mult, nu am de zis. Eşti o scursură infectă a societăţii. Nu meriţi să trăieşti.

      Ștergere
    15. Si prin postarea asta, te-ai descris pe tine. Felicitari! E prima chestie cu-adevarat inteligenta pe care o postezi.

      Bine ca meriti tu sa traiesti. Ai si vrut sa te sinucizi o data. Bine ca ai tu personalitae. Bine ca-mi spui tu mie ca fac ce spun altii, si tu inca depinzi de ai tai la 3x ani.

      Ștergere
    16. Eşti invidios pe statutul meu de prinţ. Tu fiind la capătul celălalt al societăţii. Adică CERŞETOR.
      Ce studiezi la Politehnică? Nici măcar nu eşti în ţară. Studiezi prin Skype? Dă-te-n pula mea că eşti prea prost.

      Ștergere

S-ar putea să-ţi placă şi: