luni, 28 decembrie 2015

Nu mă uit la "Fifty Shades of Grey"!

Motto: Iubitorii de filme sunt oameni bolnavi (Francois Truffaut)

Am văzut că e pe FileList "marele" film "Fifty Shades of Grey". Am citit cîteva review-uri pe IMDb şi CineMagia. Nu mă atrage. Şi văd că pe IMDb are nota 4,1. Am presimţirea că e un alt film homo la fel ca "Avatar" şi "Twilight". Aşa că ce rost are să mai irosesc timpu' din viaţă? În timpu' ăla, mai bine mă masturbez.

Alt film care face acum furori este cel mai nou episod din seria "Star Wars". L-a văzut o prietenă la cinema în Spania şi mi-a transmis că e slab rău. Nu am reuşit să văd niciodată un film întreg din această serie. Mereu adormeam. Îmi amintesc că a fost şi într-o noapte de revelion, acum cîţiva ani, la Pro TV.
Filme tîmpite pentru oameni tîmpiţi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: