sâmbătă, 20 august 2016

Hordoan Adrian - Un om mic şi la propriu, şi la figurat

Motto: Prostu' pînă nu-i fudul, parcă nu e prost destul (popular)

Bă mucea, ai 1,72! Îţi scuip seminţe-n cap, mă fraiere. Eşti cît o femeie. Te rogi de gagici să nu poarte tocuri cînd te-ntîlneşti cu ele. Cel mai rău lucru la un băiat e să fie pitic. Mai bine mai urît, ca mine, decît juma' de buletin ca tine. Mi-ai zis că se vede din poze că sînt retard. După ce te-ai rugat cu ceru' şi cu pămîntu' să îţi dau poze cu mine. Şi poza aia (ştii tu care!) ai zis că doar te uiţi la ea şi o ştergi. Ca apoi, să o publici pe internet, netrebnicule. A pus mîna pe ea şi Tavi Florian (alt ratat) şi a publicat-o şi el. Dar răzbunarea-i arma prostului!

Nu te speli pe dinţi, ai o dantură oribilă. De-aia nu zîmbeşti niciodată în poze.
Nu ai fost în stare să faci şi tu o facultate la ZI. A avut dreptate Adi, chiar eşti prost.
Banii te-au schimbat, bro'. Şi te lauzi că mă-ngropi în bani...

Eşti un gunoi! De fapt, ce zic eu gunoi, că ăla se mai reciclează, mai e util la ceva. Tu eşti DEŞEU TOXIC.
Te-am sunat de ziua ta să îţi spun la mulţi ani şi mi-ai închis telefonu', nesimţitule. Tu! Un NIMENI!!! Cum ţi-ai permis, obraznicule?
Un om mărunt, dintr-un oraş mărunt: Bistriţa. Păi ce, se compară vreodată Bistriţa cu Constanţa? Eşti un om mic, cu idealuri mici.
Parior prost. Nu ştiu cum te mai suportă Pămîntu'...

Nu o să te iert niciodată că nu ai vrut să îmi dai adresa lu' Cris. Ştiu că ai adresa ei, ţi-a trimis nişte poze de la mare.
Sper să faci IAR spume la gură cum ai făcut şi cu celălalt articol. Piciule! Ha, ha, ha.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: