sâmbătă, 10 septembrie 2016

Cum mi-a supt dumnezeu pula (True story)

Motto: Singura scuză a lui dumnezeu este că nu există (Stendhal)

ATENŢIE: Următorul este un articol cu un puternic limbaj licenţios!

Era o dimineaţă puţin răcoroasă de început de septembrie. Ceasul indica ora 9 a.m. Eram singur în cameră. Stăteam în pat şi visam la Cristina Bob. La un moment dat, simt cum cineva mă apucă de mădular. Şi începe să frece. Ceea ce puştii numesc "labă". Cînd mă uit, nu mică mi-a fost mirarea să îl văd pe nimeni altul decît dumnezeu. Mi-a dat pantalonii în jos şi a continuat cu operaţiunea Frecatul Pulii. Mi s-a sculat, deşi nu sînt homo. Da' tipu' le avea. Se vedea că nu e prima oară cînd face asta. În timpu' ăsta, mi-a zis următoarea poezie:

Fiul meu care eşti pe Pămînt,
Îţi fac acum un legămînt
Scoală-se pula ta,
Vie sperma ta
Precum pe Pămînt, aşa şi în cer.

Muia noastră cea de toate zilele,
Fă-ne-o nouă astăzi
Şi ne primeşte pulile noastre,
Precum primim şi noi ale homălăilor noştri
Şi du-ne direct la ispită
Şi ne izbăveşte prin pizdă
Acum şi de-mpulea, pînă la ejaculare, Amin!

Pe mine mă bufnea rîsu'. Da' am încercat să mă abţin ca să nu stric momentu' de intimitate.
În fine, după ce mi-a zis poezia, a început să-mi sugă pula. Nu am mai rezistat nici eu prea mult, am simţit că se apropie apogeul şi am preluat acţiunea. Am ejaculat direct pe faţa lui doamne-doamne. Şi lichidu' meu seminal i se prelingea pe barba groasă. Îi stătea bine la fraier.
Povestea asta s-a întîmplat ieri. True story. A fost cadoul de ziua mea de la cel de sus.

23 de comentarii:

  1. Esti bolnav cu capul, baiatule.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu spun ca e o minune,fusesesi la Arsenie ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eroooorrr roading feeel sol gooota

      Alama del sol saua alama dell solarius

      Ștergere
  3. De vreo cinci minute râd! ��
    Foarte tare!����������

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa ne povestesti cum i ai dat o lui Allah


    RăspundețiȘtergere
  5. am un raspuns, deci dacă cumpăr un două processore cu 50MB cache fiecare pot instala wendows icspe temporal până compăr şi mămorie ramo, 60MB cache să folosesc ca RAM ajonge ptr xp sau ptr 98 şi 2000.
    Dacă cineva mă poate ajota cu întrebarea la acest răspuns aş fi reconoscător, de exemplu i-aş da gratis un procesor single core care să meargă pe platformă AM4 până se eftineşte rizănu şi poate cumpăra dupaiea

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca te fute Dumnezeu in cur cu pula lui mare și groasa ești terminat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să mă fute prostălău' ăla? Nu e în stare. Gloabă ordinară.

      Ștergere
  7. Zeul vostru Tigan spurcat :) Amin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ești țigan, lua-mi-ai cariciu-n guriță. De jeg ce ești.
      Te oftici că ai puța mică.

      Ștergere
  8. Perfect sie îmi sugepula și coaele

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să-ţi placă şi: