luni, 15 mai 2017

Prietenii nebuni ai Cristinei Bob

Motto: Acela care poate trăi singur, nu se aseamănă cu nimic cu o fiară sălbatică, se aseamănă mult cu înţeleptul şi se aseamănă cu dumnezeu întru totul (Baltasar Gracian)

De curînd, am mai dat peste o "bucăţică" interesantă prin arhivele mele. Mai precis, este vorba despre o fotografie cu amicii dezaxaţi ai iubitei mele, Cristinuţa Bob. În respectiva fotografie se poate observa că cei doi masculi sunt îmbrăcaţi în haine de damă. Luaţi şi vă minunaţi:



Se observă că sunt dezechilibraţi psihic. Deh, cin' se aseamănă, se adună...

8 comentarii:

  1. Deci pretenii ei, dar ai tăi băi sylver turn the tide ??
    Cu ce te lauzi? cu pierderile si loseritatea?
    pretenii tai unde sunt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singurul meu prieten este dumnezeu. Şi ăla e imaginar.

      Ștergere
  2. renunta la aia ca nu are rost. 11 ani?
    Si ai zis ca a devenit curva, deci e a altora. Si sa fie si curva si virgina la 28 ani? Nu crezi ca sunt lucruri care se exclud? sau te contrazici singur. Iar pe Dumnezeu vezi ca l-ai jignit in unele mesaje sau articole, deci cum vrei sa mai fie prietenul tau?

    Fa mai bine un blog frumos, scoate tampeniile si pozele alea si vor fi mai multi vizitatori. In rest ar fi ok. Ea nu a actionat destul sa scoti pozele ptr ca se lauda ca "uite ce admirator imbecil care umbla si in limba dupa ea are". Dar de fapt imaginea ta are de suferit. Daca dorea sa scape de poze se putea rezolva usor, doar ca nu vrea doar vezi cate poze isi pune lumea pe feisbuc si in alte parti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde am zis eu că a devenit curvă? Nu cred că am afirmat aşa ceva.
      Cristina Bob este dumnezeul meu. Mă închin ei.

      Ștergere
  3. ce ti-o fi facut aia de ti-a luat mintile in asa hal de te inchini la ea?
    Cred ca e un blestem, incerca dezlegare, altfel esti captiv si nu-i bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred în blesteme. Nu am superstiţii. Sunt un om al ştiinţei.

      Ștergere

S-ar putea să-ţi placă şi: