luni, 3 iulie 2017

De ce este dumnezeu interesat de circumcizia bărbaţilor?

Motto: Sînt ateu, slavă domnului (Luis Bunuel)

BIBLIA. GENEZA. Capitolul 17
10.Acesta este legămîntul meu pe care să-l păziţi între mine şi voi, şi sămînţa ta după tine: tot ce este de parte bărbătească între voi să fie tăiat împrejur.
11.Să vă tăiaţi împrejur în carnea prepuţului vostru: şi acesta să fie semnul legămîntului dintre mine şi voi.
12.La vîrsta de opt zile, orice copil de parte bărbătească dintre voi să fie tăiat împrejur, neam după neam: fie că este rob născut în casă, fie că este cumpărat cu bani de la vreun străin, care nu face parte din neamul tău.
13.Va trebui tăiat împrejur atît robul născut în casă, cât şi cel cumpărat cu bani; şi astfel legămîntul meu să fie întărit în carnea voastră ca un legămînt veşnic.
14.Un copil de parte bărbătească netăiat împrejur în carnea prepuţului lui să fie nimicit din mijlocul neamului său: a călcat legămîntul meu.”
23.Avraam a luat pe fiul său, Ismael, pe toţi cei ce se născuseră în casa lui şi pe toţi robii cumpăraţi cu bani, adică pe toţi cei de parte bărbătească dintre oamenii din casa lui Avraam, şi le-a tăiat împrejur carnea prepuţului, chiar în ziua aceea, după porunca pe care i-o dăduse dumnezeu.
24.Avraam era în vîrstă de nouăzecişinouă de ani cînd a fost tăiat împrejur în carnea prepuţului său.
25.Fiul său, Ismael, era în vîrstă de treisprezece ani cînd a fost tăiat împrejur în carnea prepuţului său.
26.Avraam şi fiul său, Ismael, au fost tăiaţi împrejur chiar în ziua aceea.
27.Şi toţi oamenii din casa lui: robi născuţi în casa lui, sau cumpăraţi cu bani de la străini, au fost tăiaţi împrejur împreună cu el.

Morţii mă-tii, vrei să simţi pula mai bine în gură. Nesătulu' dracu'. Lasă că îţi dau eu, să nu poţi s-o duci.
Eu am citit biblia pe la 11 ani. A fost unu' dintre motivele pentru care am devenit ateu. Orice om cu o picătură de creier procedează la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: