sâmbătă, 22 iulie 2017

Oamenii nu mai cred în "viaţă" după moarte

Motto: Dacă cred că există dumnezeu si el nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred ca există şi el există cu adevărat, atunci am pierdut totul (Blaise Pascal)

Nu vă lăsaţi păcăliţi de motto! Nu am luat-o razna, încă. E acolo doar pentru a-l desfiinţa. L-am auzit deja de prea multe ori şi risc să mă enervez.
Păi hai să vedem. Prima parte a afirmaţiei: "Dacă cred că există dumnezeu si el nu există, n-am pierdut nimic"
Cum nu ai pierdut nimic? Ai pierdut TOTUL. Ţi-ai irosit viaţa închinîndu-te la cai verzi pe pereţi şi ai trăit aşa cum spun nişte cărţi scrise de nişte oameni morţi. Plus nebuni!
A doua parte: "Dar dacă nu cred ca există şi el există cu adevărat, atunci am pierdut totul"
Ba nu ai pierdut NIMIC. Ţi-ai trăit viaţa aşa cum ţi-a plăcut şi, în loc să se termine totul odată cu moartea, mai primeşti un bonus pe lumea cealaltă. Dacă dumnezeu există şi nu e handicapat, nu are de ce să te pedepsească doar pentru că nu ai crezut în el. Dacă ţi-a dat un creier, e logic să fi dorit să-l şi foloseşti.
Deci e fix pe dos: Dacă crezi că dumnezeu nu există şi el există, nu ai pierdut NIMIC. Dar dacă crezi că el există şi, de fapt, nu există, ai pierdut TOTUL.

Şi acum, că am clarificat aforismul idioţilor, să trecem la afirmaţia din titlu: "Oamenii nu mai cred în viaţă după moarte"
Haideţi să vă arăt rezultatul unui sondaj realizat pe cel mai mare forum românesc, SoftPedia:



Link: https://forum.softpedia.com/topic/1087301-sondajcredeti-in-viata-vesnica/
După cum se vede, numărul celor care declară că nu cred în viaţă după moarte este aproape dublu faţă de cel al celor făr' de creier. E bine.
Şi în alt sondaj (tot pe SoftPedia):



Link: https://forum.softpedia.com/topic/725767-credeti-ca-dumnezeu-exista-partea-a-ii-a/
Doar 48% dintre respondenţi declară că cred în dumnezeu. Asta în condiţiile în care peste 90% dintre români s-au declarat credincioşi la recensămînt. Suntem pe calea cea bună.
Totuşi, încă suntem departe de Vestul Europei, acolo unde ateismul e în floare. Vor mai trece zeci de ani pînă să intrăm şi noi în normalitate.

Moare planeta, moare soarele, moare galaxia... Însuşi universul este pe moarte. S-a constatat că nu numai că este în expansiune, dar chiar accelerează. Asta pînă va deveni ca o supă în care ai pus prea multă apă şi care nu mai are niciun gust.
E logic. Suntem organisme biologice, nu roboţi. Nu avem cum să ne continuăm existenţa dincolo de cea a organismului nostru. Numai un prost ar gîndi altfel. That's a fact!

2 comentarii:

  1. Dar tu crezi mai cacacel, ca te vei duce si tu in pizda mati, de unde ai venit, probabil pasaportat mai cacat limbidinos ce esti, cu blogul tau.
    Nu crezi ca oi fi judecat cacat oligofren te crezi prea destept, dar prost gramada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sînt prost???
      Corect este "pizda MĂ-TII". Cu doi de "i" şi cratimă.
      Lasă-te de băutură, ţiganule.

      Ștergere

S-ar putea să-ţi placă şi: