miercuri, 6 martie 2019

Am semnat pentru candidatura USR la europarlamentare

Motto: Diversitatea este arta de gîndi independent împreună (Malcolm Forbes)

Astăzi am făcut o faptă bună, zic eu. Am dat semnătură pentru alianţa USR-PLUS.
Nu am uitat că USR-ul a fost singurul partid care s-a opus referendumului urii. În Europa avem nevoie să fim reprezentaţi de oameni cu mentalitate progresistă sau chiar futuristă.

Am înţeles că un membru PLUS ar susţine desfiinţarea familiei, aşa cum este ea definită de Codul Civil, şi a proprietăţii private. Au sărit dinozaurii comunişti de cur în sus, dar dragilor, înţelegeţi în pula mea odată că ăsta este viitorul. Utopic nu mai înseamnă utopic.

Şi îmi amintesc de versurile lui John Lennon:
Immagine there's no country
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too.




Îmi place şi partidul lui Ponta. Dar mă deranjează umbra lui Ghiţă care "levitează" p-acolo.
Vă sfătuiesc, prieteni, să votaţi şi voi cu USR. Un partid pentru viitorul glorios, nu pentru trecutul ruşinos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: