luni, 1 aprilie 2019

Am decis să închid CronicuTZa

Motto: Din tot ce este bun, sublimul este suprem. Reuşita este sosirea împreună a tot ce este frumos. Încurajarea este înţelegerea a tot ce este drept. Perseverenţa este fundaţia tuturor acţiunilor (Lao Tse)

"CronicuTZa lui Sylver" a ajuns la final.

Ce mi-am propus, am reuşit... într-o oarecare măsură.
Eu zic că 12 ani sunt de ajuns. Mi-am creat mulţi duşmani şi puţini prieteni.
Nu am fost înţeles. Oamenii sunt mult prea proşti. Oameni gen Hordy.
Eu sînt un geniu. Trebuie să mă concentrez pe alte lucruri. Nu pe defulări mai mult sau mai puţin virtuale.

Ce a însemnat CronicuTZa în aceşti 12 ani:

281 de articole
2149 de comentarii
160071 de vizitatori/ afişări

În 24 de ore, blog-ul meu va mai putea fi accesat doar cu o parolă.
Vreau să mulţumesc tuturor cititorilor. Chiar şi handicapaţilor care m-au înjurat. Respect acele baligi!
Sper să vă amintiţi de mine. Eu vă respect pe toţi (în afară de proşti)!
Toată stima pentru mine! Sylver Cheetah 53 is the greatest man alive.

Noah, gata. Luaţi muie şi daţi-i drumu' la gară!
THE END.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: