miercuri, 7 august 2019

Cine-i șefu'? Eu sînt șefu'!

Motto: Vezi mai jos

Mai știți serialu' "Cine-i șefu'"? Era un sitcom pe Pro TV, în anii '90.



Serialele sunt inspirate din realitate. E o regulă nescrisă.
Un filosof afirma că unii oameni se nasc pentru a conduce, iar alții, pentru a fi conduși. Ei bine, eu m-am născut BOSS.
Hai să vă arăt cam ce atitudine am pe GameRanger și cum vorbesc cu lumea de pe acolo.



Eu cam așa mă comport.
Am atitudine de boss. Bengos, ciumegos... păros. N-am găsit altă rimă!

Deci faceți bine și băgați la tărtăcuță: EU SÎNT ȘEFU'!
Iar cine are o problemă cu asta, să mă sugă de pulă.

P.S.: GameRanger este un program care crează o rețea virtuală utilă pentru a juca multe jocuri, care sunt programate pentru a se juca în rețea.

4 comentarii:

  1. Esti pe dracu' sa te ia de sclav inutil. =)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Du-te dracu de bețiv nesimțit. Crezi că mi-e frică de tine? Poate vii vara asta la mare. Să ne întîlnim, să o dăm parte-n parte. Că văd că pe net ești zmeu.

      Ștergere
    2. Hai bai pula, sa ne întâlnim. Zi-mi unde vrei. Sclav inutil

      Ștergere
    3. Vino... pe lumea ailaltă.

      Ștergere

S-ar putea să-ţi placă şi: