luni, 25 noiembrie 2019

EXCLUSIV: Cum rîde Ioan Becali de nespălatu' de Cartianu

Grigore Cartianu, umilit în ultimu' hal de Giovanni Becali: http://progames.ro/viewtopic.php?f=7&t=44430

"Ești și nespălat. Că miroși."

"Am văzut că miroși."

"Eu am Calvin Klein și tu ai miros de transpirație."

"Dă-mă în judecată. Da' să te speli, înainte să vii."

"Nu te mai suport cu mirosu' ăsta."

"Păi ce să-i fac dacă miroase?!"

"Vine cu o cămașă neschimbată de trei zile."

"Eu spun adevăru': MIROASE!"

"Așa cum și scrie, așa miroase."

"Și pe tine, te conving să faci o baie acuma, să nu mai miroși. Te iau, te duc la mine-n baie și nu mai miroși."

"Dacă-mi aduci jurnaliști care miros. Care nu se spală..."

"De dimineață plecat, transpirat, nespălat."

"Îl miros eu. Vino și miroase-l dumneata!"

Memorabil, prieteni. Memorabil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: