marți, 10 decembrie 2019

A crăpat solista de la Roxette. Păcat!

Motto: Aceia care au fost văzuți dansînd, au fost considerați nebuni de către cei care nu puteau auzi muzica (Friedrich Nietzsche)

Prima oară, în viața mea, cînd am auzit de fan cluburi a fost într-un material despre duo-ul suedez Roxette. Cred că, la vremea respectivă, era una dintre cele mai apreciate formații. Au cam scris istorie.

Au activat din 1986 pînă în 2016. Genul abordat fiind pop-rock.
În anii '90, am vrut să cumpăr albumul lor "Crash, Boom, Bang". Dar, în cele din urmă, am ales să aștept un best-of, care nu a mai apărut.

Mi-au plăcut mai multe melodii de-ale lor. Mi-ar fi destul de greu acum să le enumăr. Totuși, în "pole-position" ar trebui menționată "It must have been love".



Azi a dat colțu'...
Marie n-avea decît 61 de ani, din cîte am înțeles. A doborît-o cancerul ăsta blestemat. Mulțumim, doamne, pentru "bunătatea" ta eternă!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să-ţi placă şi: