duminică, 17 mai 2020

Ţepari de pe OKazii (Tura 2)

Motto: Alternativa la sărăcie este educaţia, nu furtul (Gabriel Petru Băeţan)

Vă recomand să începeți cu articolul din urmă cu 7 ani: https://sylvercheetah53.blogspot.com/2013/08/tepari-de-pe-okazii.html

Nume: Proca Cristi
Cont OKazii: bicion
E-mail: johnconnery74@yahoo.com
Telefon: 0723937258
Valoarea ţepei: 110 lei
Data comenzii: 4 martie 2014
Detalii: http://progames.ro/viewtopic.php?f=759&t=42656&p=1229673#p1229671

Nume: Galanda Gabriel Leonardo
Cont OKazii: the_gabi1
E-mail:
Telefon:
Valoarea ţepei: 50 lei
Data comenzii: 11 iulie 2014
Detalii: http://progames.ro/viewtopic.php?f=759&t=42656&p=1229673#p1229672

Nume: Vidinaru Alex
Cont OKazii: alexubarlad
E-mail: alex.webmasters@yahoo.com
Telefon: 0748616780
Valoarea ţepei: 57 lei
Data comenzii: 14 aprilie 2015
Detalii: http://progames.ro/viewtopic.php?f=759&t=42656&p=1229673#p1229673

36 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut!
      Vezi că ți-am șters comentariul deoarece era prea agresiv.
      Cred că înțelegi.

      Ștergere
    2. Salut !

      Vad, as fi vazut si fara sa imi fi mentionat, dar mersi de efort. ;)

      Trecand la aspectul pentru care mi-ai sters comentariul, prin deductie logica, daca al meu comentariu a fost agresiv, intreg blogul tau e un act terorist. Cum de inca autoritatile nu s-au autosesizat, pentru mine ramane un mister.

      Revenind insa, la subiect. Cu siguranta mi-ai sters comentariul, pentru lucrurile evidentiate si directitudinea exprimarii, dar si datorita faptului ca unii termeni nu i-ai inteles. Ca asa e dupa 21 de ani de scoala, facuti la fara frecventa.

      Sa-ti fie de bine. Si sa fii fericit.

      Totusi, presupun ca nu poti nega valoarea actului artistic, al lui T. Arghezi, pe care ti l-am dat exemplu in comentariul sters.

      Asadar, il reiau:

      "... Pe tine cadavru spoit cu unsoare,
      Te blestem sa te imputi pe picioare.
      Sa-ti creasca maduva, bogata si larga
      Umflata-n sofale, mutata pe targa...

      Sa-ti crape maselele-n gura,
      Si dintii cu detunatura.
      Sa-ti puta sarutul, oftatul sa-ti puta,
      Mormantul cu mocirla statuta. "

      T. Arghezi, "Blesteme"

      P.S. Dupa cum vezi, nu imi apartin versurile. E doar un exemplu de act artistic si arta poetica. Spre deosebire de citatele tale, multe preluate din cvasianonimi de pe "citatepedia", probabil.

      Ganduri bune ;

      Ștergere
    3. Oh, da. Ești f. deștept. Dar nu prea.
      Stai cocoșat în fața calculatorului ca să faci pe deșteptul cu mine. Păi ești un ratat, prietene. Cînd ai futut ultima oară?

      Ștergere
    4. Chiar aveam o părere bună despre dumneavoastră. Dar v-ați dovedit a fi doar un jeg.

      Ștergere
    5. Sylver, stiam de mult ca esti scelerat. Nu dau nici o ceapa degerata pe parerile matale.

      Totusi, ar trebui sa-ti fixezi niste paliere, legate de utilizarea limbii romane. Vad ca oscilezi in a folosi pronumele de politete, adresarea directa, iar apoi, treci la forma reverentioasa. Hotaraste-te si asumati o exprimare.

      Voi urgenta pe cat posibil, speta, legata de comportamentul tau si exprimarea ta, atat pe aici cat si pe forumuri. E prea mult deja. Pe langa asta,aduci acuze si injurii grave, neprobate si nefondate, aducand o vatamare morala celor aflati in cauza. Lucruri pt. care vei da socoteala,in fata autoritatilor. Daca nu tu, cu siguranta cei ce te au in grija. In fine, astea sunt detalii,ramane sa decida legiuitorii.

      Ganduri bune ;)

      Ștergere
    6. Cui aduc "injurii și acuze grave"? Poate doamnei mă-ta. Oare?
      Și totuși. Păreai deștept. Deștept și cuminte. Dar uite ce mizerii scoți pe gură. Mănînci căcat cu polonicul.

      Nu mi-e teamă de NIMENI și NIMIC pe lumea asta. Doar sînt ZEUL INTERNETULUI. Corect? Corect!
      Acum marș în grota din care ai evadat. Animal păros, cu pene.

      Gînduri rele :)

      Ștergere
    7. Măcar știi cum arată pizda?
      Aia din care tu ai ieșit și eu am intrat, nu se pune.

      Ștergere
    8. Ma bucur ca ai scris nimeni si nimic cu majuscule, sa se vada pe cine si ce reprezinti.

      Locul tau e intr-o camera cu geam cu zabrele, asta e clar. Acum ca iti va fi relocat domiciliul la Palazu Mare sau intr-un loc pentru oameni normali, din nou, autoritatile vor avea ultimul cuvant.

      Pana atunci bucura-te de timpul ramas sa faci ce stii mai bine. Mizeriile,injuriile si batjocura gratuite isi cer plata. Si vei raspunde, in instanta. Si o sa iti iasa impresiile din cap, crede-ma.

      Ganduri bune;

      Ștergere
    9. Sînt jurist. Nu mi-e frică.
      Auzi?! Îmi faci și mie o labă? Pls.

      Ștergere
  2. Jurist !? Pe bune !? Spiru Haret !? Pe bune !?

    E posibil sa fi fost internat si sa nu fi stiut ca acele diplome, au fost invalidate. Totusi, fiind autointitulat, Zeu al Internetului, trebuia sa stii.

    P.S Cat de tare si in ce zone ai fost muscat? Si unde erai atunci "cazat"? Ti-am recunoscut scrisul, drept dovada las si poza atasata.

    https://i.postimg.cc/zfj8VTdS/sajhsajhsj.jpg

    Ganduri bune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești prost... informat! Au fost invalidate doar diplomele de la ID. Îi afectează doar pe fraierii gen Hordy.
      "Spiru Haret" este o universitate de top. Nu cred că somități precum Pruteanu sau Păunescu ar fi predat altfel. Personal l-am avut profesor pe fostul candidat la prezidențiale și președinte al Patidului Republican, Gheorghe Dinu.
      Dobitocule.

      Ștergere
    2. Esti prost informat matale. "Spiru Haret", e o mizerie, face parte din topul universitar AL RUSINII, o fabrica de diplome, pt oameni ca tine, care intr-o societate democrata, nu ati absolvi nici 8 clase. Asta e Spiru Haret.

      Si asta e orice forma de invatamant (neobligatoriu), ca e pre,post sau doar universitar, platita. Afla, stimate, ca in tari civilizate, universitatile ce fac parte din ciclul "esential", pentru o buna oranduire si functionare a unui stat si a unei societati, cei 4 piloni de baza, educatia, sanatatea, justitia si mediul, sunt gratuite dar MERITOCRATICE.

      Intr-adevar, somitati ca prof. Pruteanu si A. Paunescu, au predat, de fapt au tinut prelegeri, fiind cadre asociate. Viata asta post revolutionara, ne arata doar batjocura fata de adevarate valori si comori intelectuale si artistice. Am toata stima si deferenta fata de domnii Pruteanu si Paunescu. Dar, ca orice om, au trebuit sa isi asigure si d-lor. un trai. Cu atat mai mult, ar trebui sa iti fie rusine sa ii asemui cu mizeria numita "Spiru Haret".
      De Ghe. Dinu, dpmdv, nici nu merita mentionat.

      Ganduri bune ;)

      Ștergere
    3. Ești handicapat psihic!
      În anul întîi, eram 225. Sita a cernut și, la licență, am ajuns doar 75. Asta înseamnă că 2 din 3, s-au pierdut pe parcurs.
      Asta e "fabrică de diplome"? Cum îți permiți?

      Tu știi, băi nemernicule, că la disciplinele de bază (Civil, Penal, TGD ș.a.m.d.) nu luau nici jumătate examenul.

      Fabrică de diplome??? Marș în pula mea de cretin irecuperabil.
      Pe ce te bazezi? EU AM FOST ÎN INTERIOR. Tu te bazezi pe Abramburica. Vierme ce ești!
      Să nu te izbească gîndu' să vii la vară, la mare, că dacă te prin în ORAȘUL MEU, îți rup picioarele! Animalule.

      Ștergere
    4. Pe ce ma bazez?!

      Ai tupeul sa pui asa problema? Poi mai "juristule" esti pe spate. La voi atat predarea cat si examinarea e pt sinecuristi. Mai semidoctule, cei ce nu luau examenele, nu le luau, pt. ca renuntasera deja.

      Din aia 225, au ramas 75 pt ca cei ce au renuntat ori nu au mai avut bani sa plateasca, ori au renuntat sa nu dea bani degeaba. Vorbesti de TGD, ai uitat sa mentionezi Dreptul Roman si cel Constitutional. Materii ce se fac in anul intai. Vorbesti de drept Penal si Civil si habar nu ai pe ce planeta esti.

      Iar tu ai luat examenul fiindca ai platit. As fi tacut din gura, daca ai fi fost absolvent de facultate la stat. Dar asa, mars tu.

      FIY istetule, eu am absolvit, facultatea in cadrul UBB, in anul 2 de studiu, in ambele semestre, obtinand bursa de excelenta, fiind clasat in primii 5, din 347 cati eram in an. In anul 1 si 3 am fost clasat in primii zece, obtinand bursa de studiu. Nu am dat un leu pt facultate, din contra, am fost recompensat pt rezultatele avute.

      Dar da, unul ca tine, o paiata, cu diploma xeroxata, si facultate platita vine si se "agraveaza".

      "ORAȘUL MEU" :))))). Te referi cred la camera in care ai scrijelit peretii.

      https://i.postimg.cc/zfj8VTdS/sajhsajhsj.jpg

      Ganduri bune :)

      Ștergere
    5. Lasă-mă cu UBB.
      Sora mea face lucrări de licență/disertație și vede ce praf sunteți. FABRICĂ DE DIPLOME.

      O treime dintre profesorii mei, predau și la "Ovidius". Univ. de stat. Te coafează informația asta?
      Probabil ai obținut bursa în genunchi. Cu pula RECTorului în RECT.

      Ștergere
  3. Exceptionala afirmatie si exceptional rationament: " O treime dintre profesorii mei, predau și la "Ovidius". Univ. de stat. Te coafează informația asta? "

    "Sora mea face lucrări de licență/disertație și vede ce praf sunteți. FABRICĂ DE DIPLOME."

    In baza acestei afirmatii, inteleg ca "ti-a facut-o" si tie. Iar daca nu cu atat mai grav, "juristule". Prin afirmatia matale, o invinuiesti pe sora ta de o cohorta de chestiuni penale. Sunt multe la numar daca e sa iau la socoteala atat dreptul procedural cat si cel procesual. Poi ce ne facem "juristule" ?! Chiar asa iti delationezi un membru al familiei ?! Vai Vai !

    P.S. Am in august concediu, ca merg in Vama Veche, Mi-ar face o deosebita placere, sa ne intalnim. Ca poate mai invat si eu ceva de la tine. Sper doar sa putem vorbi, dupa ce intru, cu scopul de a traversa, orasul tau. Si apoi te las sa imi faci ce vrei ;)

    Ganduri bune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În anu' în care am absolvit eu, nu s-a dat lucrare de licență. A fost doar examen tip grilă. (din Civil și Penal) Nu am luat o notă mare, dar important e că am luat.

      Ce concediu ai tu, băi, boschetărici? Poi tu lucreză, mă, amețitule? Ia zi. Ce lucrezi?
      Nu ești bine venit la mine în oraș.

      Ștergere
  4. Multumesc ca mi-ai confirmat, ce e Spiru Haret. Macar esti sincer. Dar i-a zi, "boschetărici", cu cate 3-4 zile inainte ai primit raspunsul la intrebarile de la grilele alea? 400 de intrebari erau parca nu? Se invata pe sistemul : "intrebarea 1, raspuns a,b", intrebarea x, raspuns c". Asa ca exemplu. Tin minte, ca s-a introdus, raspuns cu varianta multipla, pt a "evidentia seriozitatea si dificultatea " examenului. Am participat si eu ca supraveghetor la vreo 2 simulacre de genul. Examene la materii, alea cu 150 de intrebari. Nu la licenta, ca examenul respectiv se dadea la Brasov, pt. ca era "serioasa treaba".

    Ce "lucreză" eu, ma intrebi. Poi cam ceva ce imi da si dreptul la un concediu.

    Nici nu vreau sa merg la tine in oras. Sa nu ma muste "gindacii".
    In schimb, vreau sa ma intalnesc cu tine.

    P.S. Stiu ca asta numesti tu oras: https://i.postimg.cc/zfj8VTdS/sajhsajhsj.jpg

    Ganduri bune:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai ai dovedit că UBB scoate tîmpiți licențiați, pe bandă rulantă.
      "Dar i-a zi, boschetărici". Ai o cratimă pusă anapoda. Asta a remarcat și sora mea. Voi, cei de la UBB, sunteți semianalfabeți.
      Ia zi, Cretinel. Cît e șpaga pe examen?

      Dacă tu, care ești, în mod irefutabil, retardat psihic, ai luat bursă, nu vreau să mă gîndesc cum sunt ceilalți.
      Dacă vreau, fac campanie anti UBB. Să vă fie rușine că ați studiat acolo.
      Mie nu mi-e rușine cu Spiru. Am învățat pentru mine, nu pentru ei.

      Nu am cum să mă întîlnesc cu tine, din 2 motive evidente:
      1.sînt timid
      2.mi-e frică de bătaie

      Ștergere
  5. Ha, ha, ce muie isi ia ratatul de silverica. :))

    Bravo, Ganduri bune. Dar mormolocii ca el nu merita atata atentie.

    @Silverica, ai facut si tu o facultate la zoaia de Spiru, unde ajung toate scursurile inapte, ca sa te lauzi si tu ca ai o diploma. Diploma aia nu iti da de mancare, nu te spala la cur, iar pe tine se pare ca nu te face nici sa gandesti rational. Pai da, boule, ati ramas o treime la licenta, fie pentru ca ceilalti s-au trezit si si-au dat seama ca o fac degeaba, fie nu mai aveau bani sa dea spaga la burtosii aia ce-si zic "profesori". Tu esti exemplul perfect ca Spiru e fabrica de diplome si nimic mai mult, ca nu degeaba i-au retras acreditarea. Esti exemplul perfect de absolvent care a terminat prin pupincureala si spaga, care nu a ramas CU NIMIC dupa terminare si care a ajuns ultima scursura dependenta de ma-sa si de pastile, desi are peste 30 de ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și ăla a făcut UBB. Mai rău.
      Tu ce ai terminat? Știu... M-am terminat eu în gura maică-tii. Dar nu discutăm despre asta acum.

      Ștergere
    2. Adunătură de tîmpiți.
      O să ejaculez pe voi și o să vă dau cap în cap, ca pe găini.

      Ștergere
    3. Ai dreptate, "Anonim" , atata atentie pentru el chiar e toxica.


      Cu atat mai mult cu cat vad ca si sora lui e langa el si citeste. Ma sperie gandul la ce se poate intampla, cu Sylver in preajma. Desi, nivelul sau intelectual, ma face sa cred ca provine dintr-o familie cu radacini adanci in "conceptie interna". Probabil de aici si innapoierea mentala si 1. timiditatea si 2. frica de bataie (cel mai probabil sufera de hemofilie si de la o julitura, da coltul), desi nu a pomenit nimeni de asa ceva sau vreun alt fel de violenta.

      Pentru toate cele adresate mai sus, m-ai determinat si mai tare sa vreau sa ne intalnim.

      1. Pentru ca pot.
      2. Pentru ca stiu ca vrei si tu.
      Si 3. Pt. ca am timp.

      P.S. Sa fii linistit ca nu se intampla ceva ce implica agresivitate fizica sau de alta natura, la intalnire te astept sa vii cu sora ta, sau o pisica, un peste in acvariu, ceva de genul. Sa fie si cineva cu "cojones", in preajma.

      Ganduri bune ;)

      Ștergere
    4. Ți-am zis că ești semianalfabet.
      Chiar nu poți scrie 2-3 rînduri fără să faci o greșeală gramaticală?

      "Probabil de aici si innapoierea mentala"
      Cuvîntul corect este "înapoiere", adică cu un singur "n".

      Îți atrag atenția că, dacă continui cu agramatismele, riști să-ți dispară din mesaj. Tolerez orice. Mai puțin prostia. Căci prostul, pînă nu-i fudul... Știi continuarea.

      Ștergere
    5. Atunci cum de iti tolerezi propria prostie?!

      Ștergere
    6. Eu sînt prost CÎND VREAU EU, nu cînd vreți voi.
      Futu-vă-n gură de lichele tupeiste.

      Ștergere
    7. Ma bucur ca totusi de atat esti "capabil" sa sesizezi greseli,ce le vede un elev de clasa a 4-a. Noroc cu cei 21 de ani de scoala, absolviti la fara frecventa, ca altfel sigur nu erai in stare. Eu zic, sa te apuci de un doctorat la "Spiru" si apoi de studii post-doctorale, sa fii capabil sa iti sesizezi si propriile greseli, atat gramaticale, cum e sintaxa inversa cat si morfologice si morfo-sintactice, cum sunt tautologiile, de care iti sunt pline textele. Nu ar mai trebui sa pomenesc si de sofismele exprimate, tot in a 2-a propozitie debitata de matale, de fracturile de logica, de argumentatia stupida, atunci cand e prezenta, pentru ca nici jumate de secol de scoala, asa cum esti obisnuit matale, nu ti-ar ajunge. Ar trebui totusi sa tii cont, Neinfricatule, ca nu de fiecare data stau sa fac "proof reading", la ceea ce scriu. Iar autocorrect-ul schimba dupa bunul plac anumiti termeni, fiind setat pe limba engleza, neavand pachetul de limba romana instalat.

      "Îți atrag atenția că, dacă continui cu agramatismele, riști să-ți dispară din mesaj. Tolerez orice. Mai puțin prostia." Hai ca m-ai speriat! Atat de tare incat nu mai pot de ras. Of tu, "juristule" nu cumva ti-a fost profesor si "distinsul" E. Nicolicea ? Sau, chiar coleg, tinand cont la ce varsta a absolvit celebra fabrica, pardon facultate "de prestigiu" intergalactic si interdimensional, S. Haret. Pentru ca impartasiti aceleasi caracteristici, printre care, agresivitate verbala, limbaj de lemn, limbaj obscen si cecitate "legala" . Auzi tu, licenta test-grila... Hihihi. Rezultatele se vad.

      "Eu sînt prost CÎND VREAU EU, nu cînd vreți voi." Da, ai dreptate. Din ce se vede, vrei sa fii in permanenta. Chiar si cand incerci a dovedi contrariul, prostia emanata, chiar si prin toti porii virtuali, nu are opreliste. Daca ai avea macar un dram de umor, ai cocheta cu un personaj caragialian obscur. Dar, asa ramai doar tu. Un purice.

      "Directia matura ! Haide, mars ! Hai, hai, hai, hai , hai !" Georges Feydeau, "Puricele in ureche"

      Ganduri bune ;)

      Ștergere
    8. Crezi că dacă scrii mult, pari deștept? Ei bine, nu. Nu păcălești pe nimeni.
      Ești o mizerie. Un șobolan toxic.
      Ia zi. Ce facultate ai absolvit? Și, mai ales, ce "lucrezi"?

      Ștergere
    9. Spre deosebire de tine, nu incerc sa par absolut nimic. Aprecierile si deopotriva criticile, le primesc, cu caldura din partea oamenilor, nu a puricilor si a pigmeilor.

      Incerc sa ma rezum sa scriu mai putin, pentru ca imi dau seama cat de greu e pentru cineva, care nu a trecut de litera "d" din alfabet sa citeasca atat de mult. Ma refer la alfabetul "grila", singurul cu care esti familiarizat.

      Am absolvit facultatea de zoologie, sectia dezinsectie. Am o firma specializata in curatarea incintelor de "gindaci". Tocmai, am prins un contract baban, pe parcursul verii in municipiul Constanta.

      Ganduri bune ;)

      Ștergere
    10. Faptu' că ȚI-E FRICĂ și RUȘINE să spui ce ai absolvit și ce lucrezi, demonstrează MICIMEA caracterului.
      Măcar, poți să spui cîți ani ai și de unde ești?
      Ai zis că vrei să mă întîlnești. Hai să ne cunoaștem mai bine, zic.

      Ștergere
    11. Da, ai dreptate. Faptul ca ai CURAJ si MANDRIE, sa spui pentru ce ai platit, pardon ,ce ai absolvit, demonstreaza GRANDOAREA caracterului tau.

      De unde sunt !? Poi stii exact, doar tu ai spus-o. Ai uitat deja !?

      "Aia din care tu ai ieșit..." . Tu ai scris, deci stii exact de unde sunt.

      "Ai zis că vrei să mă întîlnești. Hai să ne cunoaștem mai bine, zic."

      Categoric, vreau sa te intalnesc. Si eu, sunt timid, chiar foarte timid, si neincrezator in oameni. Dar tu mi-ai tresaltat o sclipire. Si ne vom cunoaste mai bine, dar personal. Fata in fata. Ca vad ca esti barbat cum scrie la carte. Ma dor deja dintii la cat de mult m-ai futut in gura, virtual desigur. Abia astept sa incerci sa faci asta cand ne intalnim. Sper sa te tii de cuvant.

      Ganduri bune ;)

      Ștergere
  6. Nutresti ganduri meschine, Ganduri bune? O sa il ranesti in vre-un fel in caz ca accepta intalnirea? De ce esti asa interesat sa il cunosti in persoana?

    RăspundețiȘtergere
  7. Dispari, dă-te-n morții tăi.
    Ești trimis de Gînduri bune?

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să-ţi placă şi: