joi, 6 august 2020

Nu am fumat niciodată. Nu știu să fumez

Motto: Fumatul este cea mai lungă formă de sinucidere (George Budoi)


Mi s-a oferit, de către diverși cunoscuți, dar am refuzat.

Cînd eram mai ciutan, ieșeam cu țigara în gură, pe balcon, să mă vadă vecinii. Numai că eu, în loc să trag din ea, suflam. Deci suflam ca într-un balon.
Nu știu să fumez. Probabil m-aș îneca, dac-aș încerca.

Oricum, eu aș interzice fumatul. Complet. Chiar am de gînd să lansez o petiție, în acest sens.
Și, hai, la masculi, mai e cum mai e. Dar la femele, e urît rău. Arată exact ca niște tîrfe.

Ideea principală este că sunt și nesimțiți. Dacă n-ar fi, n-ar fuma. Cînd stau la coadă la poștă, trebuie să suport această manifestare profund căcăcioasă, din partea semenilor mei. Oameni ca și mine. Maimuțe, adică.

Haideți să facem un sondaj rapid. Cîți dintre voi fumează?

33 de comentarii:

  1. K14, tu fumezi? Sau doar sugi pula?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceva, în gură, sigur bagi. Că prea ești onanist.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu fumez de la 11 ani, nu recomand nimanui. Si tarfele sunt femei frumoase daca ma intrebi.

    RăspundețiȘtergere
  4. "Nu știu să fumez. Probabil m-aș îneca, dac-aș încerca." - Un nimeni

    Stim gandacule, ca tie nu iti plac tigarile. Ci doar trabucurile. Cele de piele si de preferat decapisonate. Pe care sa le inghiti cu totul.

    Ia zi "Futezatorule", daca m-am pisat pe poza ta de pe FB inseamna ca m-am pisat si pe monitor? Sunt curios ce raspunzi spirocheta infecta ce esti...


    "Si tarfele sunt femei frumoase..." Ionut

    Exceptia ce confirma regula e unica si o cheama Sylver Sheetah.

    Ganduri bune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-ai făcut labă cînd ai scris mizeria asta de "comentariu"?
      Mi-e milă de tine, îți spun sincer. Cîndva, am avut o părere bună despre persoana ta. Dar te-ai dovedit a fi un JEG.

      Ștergere
  5. "Ți-ai făcut labă cînd ai scris mizeria asta de "comentariu"? " - Un Nimeni

    Din nou, vad ca iti e greu sa citesti ce am scris. Ori, daca ai citit esti prea prost sa tii minte sau sa pricepi. In fine, nu mai insist.

    Ce trebuie tu sa retii e faptul ca esti un parazit. Indiferent de cuvintele folosite, pentru a te descrie, ramai acelasi. Cu siguranta nu o sa fiu eu si probabil nici altcineva, care iti va pune capac. Timpul, in schimb nu iarta pe nimeni. Cu toate ca paraziti ca tine exista din timpuri imemoriale si cu siguranta vor fi pana la proverbialul sfarsit al lumii, omenirea si omenia au dainuit, starpindu-va. Cu toate ca sunteti mai multi ca niciodata.

    "Mi-e milă de tine"- Un Nimeni

    "Vae victus !"

    Ganduri bune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aflat că ai fost abuzat sexual de tac-tu, cînd erai mic. E adevărat?

      Ștergere
  6. Sylverica fara frica, eu nu am avut vreodata treaba si nici nu am pomenit nimic despre familia/parintii tai. Stiu ca nu poti mai mult si pentru tine nu-s suficiente doar atacurile la persoana, pentru ca fiind parazit, ataci si familia celui in cauza.

    "Am aflat că ai fost abuzat sexual de tac-tu, cînd erai mic. E adevărat?"

    Din nou, esti prost informat. Pe langa faptul ca esti parazit. Schimba-ti "sursa" ca te minte. Tatal meu a murit in accident de masina in martie 1988. Cu 2 luni inainte sa ma nasc.

    Ganduri bune ;)

    P.S. Lui Dadi ii e dor de tine. Oricum, iti transmite numai ganduri bune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Tatal meu a murit in accident de masina in martie 1988"
      Știu. EU ERAM LA VOLAN!
      Ha ha ha. Te-am făcut, fraiere. O să te duci după tac-tu. Și după Dadi.

      Ștergere
  7. "O să te duci după tac-tu. Și după Dadi." - Un Nimeni

    Cu siguranta. Ca oricare alta persoana. Doar parazitii se duc nicaieri. Pentru ca oricat de mult se agata de oameni, tot in uitare si in nimic se duc.

    Ganduri bune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai! Mi-ai stors o lacrimă. Păcat că era lacrimă de crocodil.

      Ștergere
  8. Of doamne, Sylverica. Ma bucur si pentru atat. Cu toate ca esti un parazit, in egala masura, esti si pierdut. Am vazut de mult timp, ca nu esti rau la suflet. Scutul tau de aparare e crapat. Si transparent pe deasupra. Esti ca o carte nescrisa, in pragul de a deveni maculatura. Incearca sa fii mai bun, mai onest cu tine insuti si mai respectos fata de interlocutorii tai. Esti prea plin de ura. Si ura te consuma. In fiecare clipa.

    "Las-o ma in plata Domnului..." M. Cornea

    Ganduri bune ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O mică rugăminte. Ca de la "parazit" la "filosof": Nu mai scrie despre dumnezeu. Iar dacă, totuși, nu te poți abține, scrie cu literă mică. (cum ai făcut prima oară)
      Mulțumesc pentru înțelegere. (și sugere de pulă...)
      Acuma sînt bun sau rău?

      "O tempora, o mores!"

      Ștergere
  9. Am inteles, sa traiti !

    O mica rugaminte, din partea mea, e sa citesti cu atentie textul. Nu stiu unde vezi tu ca am pomenit ceva despre Dumnezeu sau alti zei, Dumnnezeu fiind scris cu litera mica, pentru tine, atunci cand vezi textul. Am vazut ca te-ai proclamat ateu, antibiserica, si alte balarii parazitice.

    In schimb , te-am vazut la slujba de "Inviere", post-factum, tinuta de stimatul domn Petrescu. Ce ai cautat acolo? Cu lumanarea in mana si cu ochii inlacrimati?

    "Per aspera, ad astra"

    Ganduri bune ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. "Of doamne, Sylverica" - Aici ai pomenit de Jegos. Te rog, să nu se mai repete.
    Am fost la învierea pulii din pizdă deoarece nu avea cu cine merge sora mea și nu o puteam lăsa singură noaptea pe străzi. Alte nelămuriri?

    P.S.: Da. Sînt ateu. Și mă mîndresc cu asta. Nu există ateu prost! Bagă la "tărtăcuță".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cine sloboz crezi ca pacalesti? Ai fost la inviere ca sa-i prostesti pe ai tai ca crezi in doamne-doamne, ca daca ar afla ca esti ateu te-ar lasa sa locuiesti pe strada, asa cum ai merita.

      Exista atei prosti, doar ca nu esti tu unul dintre ei. Pentru tine, "prost" e un compliment. Tu esti un parazit, o lepra, un handicapat bun de nimic, care se intampla sa fie ateu dar se ascunde de ai lui ca ii e frica sa nu il dea babacii afara din casa. Si eu sunt ateu, doar ca mie nu imi e frica sa o recunosc. Absolut toti care ma cunosc stiu ca sunt ateu. Si ghici ce? Nimeni nu are o problema cu asta.

      Ștergere
    2. Ești "Gînduri bune" sau cine pula mea ești?
      Semnează-te, martalogule, și dup-aia deschide gura aia slobodă pe care o posezi.
      Te invit pe http://forumulateilor.ro

      Ștergere
    3. Sunt cine vrea pula mea sa fiu. Nu mersi, nu vreau sa merg acolo sa-mi aud ecoul. Chiar nu realizezi ca nu intra nici Pulea Spataru' pe ghenele tale de forumuri?

      Ștergere
    4. Nici n-am nevoie de boschetari ca tine.
      Retrag invitația. :)

      Ștergere
  11. Ateii sunt prea ingamfati, am incetat sa mai fiu ateu in urma cu vreo doi ani. Sunt mult mai linistit intre timp.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu ma identific cu vre-un grup anume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *vreun
      Înseamnă că ești libercugetător. Adică tot ateu.

      Ștergere
  13. Am impresia ca sa fi ateu presupune sa afirmi la nesfarsit ca nu exista dumnezeu. Nici mos craciun nu exista, el de ce nu primeste atata atentie? De unde obsesia cu personajul imaginar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam ai dreptate, aici.
      E păcat că sunteți atei, dar nu scrieți pe forumul ateilor. Se crează impresia eronată că ateii sunt f. puțini.

      Ștergere
  14. Poate ai vazut cataracta de pe ochii celor religiosi, cum refuza sa vada toate dovezile, tot ce ne-a invatat stiinta. Cataracta ateiilor ii impiedica sa il vada pe dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Am reuşit să sparg blogul şi să modific cate ceva din setari.

    Vedeti că pot să şi sterg din mesaje, am buton acolo.

    Mai jos este un link,

    2222://postimg.cc/dD7fhgH2

    Inlocuiteste cei 4 de 2 din faţă şi vei putea să vezi dovada că am şi buton de şters mesaje si de făcut câteva modificări.





    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să-ţi placă şi: