vineri, 17 decembrie 2021

Un banc nevinovat, despre panarama de Didi

Motto: Femeia uşoară, coboară în adîncul noroiului (Grigore Rotaru)

Cică se duce Bob Diana Manuela la ginecolog. Se plînge acestuia că are prea mulți copii și nu mai face față.
Medicul se uită și îi analizează pizda. "Aoleu, fata mea, dar largă o mai ai. Nici nu vreau să știu cîți te-au futut."
La care Didi: "Domnul doctor, mie de mică mi-o plăcut pula. Ce să fac? Sînt o tîrfă notorie."
Medicul: "Mda. Nu-i de mirare că Sylver nu te-o vrut."
Didi: "Mă puteți ajuta?"
Medicul: "Uite cum faci. Te duci în piață și cumperi un bidon de 10 kg. Îți bagi picioarele în el."
Didi: "Am înțeles, domnul doctor. Așa voi face".
Mai trece o vreme și zdreanța se întoarce la ginecolog.
Medicul: "Ia zi, fata mea, ai rezolvat problema?"
Didi: "Nu. Tot la fel."
Medicul: "Ai făcut cum ți-am zis? Ai luat bidonul de 10 kg?"
Didi: "Nu am găsit de 10 și am luat două de 5."

Bineînțeles că această istorioară este o ficțiune. În realitate, Didi preferă sexul oral. A înghițit kile de spermă.
Se vinde. Și se vinde pe bani puțini.

Un comentariu:

S-ar putea să-ţi placă şi: