sâmbătă, 29 octombrie 2022

Bia Khalifa, dată afară de la "Sînt celebru, scoate-mă de aici"

Motto: Singurul concurs demn de un om înţelept este cu el însuşi (Anna Jameson)

Decît să-mi pierd timpul cu idioțenia aia de "Șefi la cuțite", prefer să-mi petrec timpul cu show-ul "Sînt celebru, scoate-mă de aici", de la Pro TV.

Încă de la început, s-a făcut remarcată drept cea mai sexy, Bia Khalifa. A fost și votată pe forumul labagiilor:

https://onanisti.ro/viewtopic.php?f=3&t=5777

A strîns mai multe voturi decît toate celelalte concurente în total.
Eu am ținut cu ea. Și avea șanse să cîștige. Era o concurentă puternică. A dovedit-o la probele de eliminare, la care a fost.

Însă, în emisiunea difuzată joi de Pro TV, Bia și-a ieșit din fire și a scuipat-o pe Ami. După ce a și îmbrîncit-o. Limbaju' o fost cenzurat, dar putem intui că din "curvă", nu o scotea!

Pentru prima oară, de cînd a început emisiunea, prezentatorii Adela și Cabral, au venit în tabăra concurenților. I-au spus Biei să își strîngă lucrurile.
Interesantă și poziția Biei, la cele întîmplate. Replica ei o fost "cineva, trebuia să o scuipe".



Și uite cum a rămas urîta de Anisia, singura fată venită de la început, în concurs.
Personal, o voi susține pe Ami.

Voi ce părere aveți? Urmăriți emisiunea?
Cu cine țineți?

Un comentariu:

S-ar putea să-ţi placă şi: